Terug in de rollercoaster - Reisverslag uit Durham, Verenigd Koninkrijk van Lisa Kuijs - WaarBenJij.nu Terug in de rollercoaster - Reisverslag uit Durham, Verenigd Koninkrijk van Lisa Kuijs - WaarBenJij.nu

Terug in de rollercoaster

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

09 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Durham


Hoi!

Hier is dan eindelijk weer eens een blogpost van mij. Het verschil is alleen dat ik totaal niet weet waar ik moet beginnen... In amper 2 weken is er namelijk ontzettend veel gebeurd!! Ik heb me urenlang bezig gehouden met dingen organiseren voor de beurs, eenmaal op de beurs heb ik een niet te bescheiden aantal leuke mensen ontmoet, vervolgens daarmee gefeest en ondertussen waren er natuurlijk ook nog studie-gerelateerde dingen waar ik me op moest focussen.

Hoe mijn studie nou precies heet? Ik doe nu Combined Honours in Social Sciences, wat betekent dat je 120 studiepunten (6 modules) kunt onderverdelen in minimaal 2 en maximaal 4 richtingen. Ik doe het laatste, maar als voorwaarde geldt wel dat je 2 hoofdrichtingen moet hebben. Ik doe dus Internationale Betrekkingen en Bedrijfskunde als hoofdrichtingen, en daarnaast doe ik Sociologie en Spaans (allebei 1 module). Heel erg verwarrend, ik weet het, maar tot nu toe bevalt het me wel! Ik zou namelijk eerst een verplichte module hebben, genaamd 'Perspectives on Human Nature', wat eigenlijk neerkomt op wetenschapsfilosofie. Dat hebben ze nu geskipt, en dus kon ik in plaats daarvan iets anders kiezen.

Mijn uiteindelijke modules zijn nu:
Theory and History in International Relations
Global Regions in International Relations
People, Management and Organisations (Bedrijfskunde)
New Venture Creation (Bedrijfskunde)
Conceptualising Society (Sociologie)
Spanish Intermediate Level

Helaas heb ik op het moment amper tijd, maar binnenkort volgt er ongetwijfeld meer!

xxx



  • 09 Oktober 2013 - 17:56

    Rob:

    Dat is idd vrij ingewikkeld,maar het belangrijkste is dat jij het kunt volgen haha,was het leuk in hongkong?
    Ik word op 16 november 50 dus als je dan niks te doen hebt....toevallig in de buurt bent...enfin dat wordt weer december denk ik?
    Nou succes weer met de studie en ook de regards van lous!

    Tot hoors,rob

  • 09 Oktober 2013 - 21:01

    Hans Kuijs:

    Die vakken klinken allemaal zeer aantrekkelijk, maar je moet me echt nog een keer uitleggen wat het allemaal inhoudt. Ook goed om te lezen dat je dit jaar iets eerder begonnen bent met feesten!

    Ik spam binnenkort wel wat op Facebook of iets anders digitaals. Ajuus!

    Hans X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 15019

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 30 Juni 2016

Studeren in Engeland

08 Juli 2011 - 15 Augustus 2011

Vrijwilligerswerk in Bali

Landen bezocht: