Alweer bijna een maand verder! - Reisverslag uit Durham, Verenigd Koninkrijk van Lisa Kuijs - WaarBenJij.nu Alweer bijna een maand verder! - Reisverslag uit Durham, Verenigd Koninkrijk van Lisa Kuijs - WaarBenJij.nu

Alweer bijna een maand verder!

Door: Lisa

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Durham


Hoi kaashoofden,

Hoe is het ermee? Hier is het zoals gewoonlijk weer stervensdruk, met het verschil dat ik er nu ook nog eens studiemateriaal bij heb :)
Ik heb inmiddels colleges van al m'n modules bijgewoond en tot nu toe bevalt alles wel - alleen bij internationale betrekkingen gaan ze nog niet de diepte in, dus hopelijk komt dat nog.

Ik weet overigens niet hoe diep ik het wil hebben, want bij Spaans en sociologie gaat het HARD. Bij die eerste werd er tijdens mijn eerste seminar (kleinere groepen) al meteen verwacht dat ik even een presentatie ging geven over de industriële revolutie in een specifiek land (Nederland voor mij dus). Ik stond aardig met m'n bek vol tanden, maar door wat te knippen en plakken kreeg ik er toch wat zinnen uit.

Ook bij sociologie is het tempo hoog; het feit dat ik Marx nu eindelijk door heb zegt genoeg lijkt me! Ook bij m'n colleges bedrijfskunde wordt er echt van je verwacht dat je de dingen die je naar je toegeworpen krijgt meteen toepast op buitenschoolse activiteiten. En laat ik daar nou net iets te veel mee bezig zijn geweest...

Om precies te zijn, ik ben druk bezig met het volgende:
Durham University Aerobics Society: President
AEGEE (Association des Etudiants de l'Europe): Secretary
European Students' Forum: Social Secretary / Event Planner
Van Mildert Ball Committee: Assistant Head of Decorations

En dan ben ik ook nog toegelaten tot VM Dance Society, heb ik me zojuist aangemeld voor de positie van Vice-Chair in VM Arts Committee (organiseren van cabaretavonden enzovoort) en deze week hoop ik een van de acht Society Representatives te worden namens de Student Union. Als dat lukt representeer ik zo'n 4000 man - iedereen die actief is in een informele sportvereniging. Dus dat zou wel heel vet zijn! Ik moest een officiele aanmelding insturen en maandag a.s. is het hoogstwaarschijnlijk de bedoeling dat ik een speech hou. Spanneeeend!

Ik merk trouwens wel dat ik misschien iets te veel hooi op m'n vork heb genomen de afgelopen paar weken; dit weekend voelde ik me aardig beroerd. Heb verschillende keren moeten overgeven (voedselvergiftiging?) en vanochtend wilde ik echt m'n bed niet uit. Toch maar gedaan, en alles overleefd, maar de kroegen hoef ik even niet te zien!


Tot de volgende keer,

Lisa xx



  • 24 Oktober 2013 - 23:19

    Hans Kuijs:

    Klinkt heftig, gaan we ook nog een keer gewoon bijkletsen?

    Hans X

  • 28 Oktober 2013 - 12:18

    Janine:

    Hoi Lies!

    Ik snap echt niet dat je zoveel doet. Nog wel tijd om te studeren? Haha.
    Pas goed op jezelf hoor!
    En ik ben het met papa eens, dat ik ook graag gewoon eens skype of bel om je stem te horen.
    Ik ben gestopt met Facebook.
    Verder gaat het hier wel goed hoor.

    Liefs en succes met alles!!! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 15022

Voorgaande reizen:

26 September 2012 - 30 Juni 2016

Studeren in Engeland

08 Juli 2011 - 15 Augustus 2011

Vrijwilligerswerk in Bali

Landen bezocht: